Odpowiedzi na nurtujące pytania

Tutaj uzyskasz odpowiedzi na najczęściej zadawane przez klientów pytania, przed wysłaniem zapytania poprzez formularz kontaktowy prosimy o zapoznanie się z poniżej podanymi odpowiedziami które mogą rozwiązać twój problem.

Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Zamówienia realizowane są do 7 dni roboczych, jednak na ogół jest to 4 dni robocze. Paczki wysyłamy za pośrednictwem firmy DPD.

Czy mogę zakupić produkt, którego nie ma w sklepie internetowym, a był w sklepie stacjonarnym?? Ile dni muszę zwrócić przedmiot?
Tak, jest taka możliwość. W tym celu skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo, a my pomożemy ci złożyć zamówienie na wybrany model.

Czy jest możliwość wysyłki towaru za granicę?
Tak, jest taka możliwość. Wiąże się to z opłatą za dostawę – skontaktuj się z nami, a przekażemy ci szczegóły.

Jak dobrać odpowiedni rozmiar buta?
W odpowiednim doborze rozmiaru pomoże nasza Tabela rozmiarów. Jest tam również kilka słów o sposobie mierzenia stopy.

Czy mogę zwrócić lub wymienić towar?
Wszelkie szczegóły dotyczące tego tematu znajdziesz w Polityce zwrotów oraz w Regulaminie.

Jak długo muszę czekać na zwrot kosztów na konto?
Zwrot pieniędzy następuje do 14 dni roboczych od daty dostarczenia paczki do naszego magazynu.

Czy istnieje możliwość odbioru osobistego?
Nie ma w naszym sklepie możliwości odbioru osobistego zamówień, ale bez obaw, jeżeli zamówiony produkt okaże się nie spełniać twoich oczekiwań, możesz zwrócić zamówienie, lub wymienić rozmiar na inny.