Pytania i odpowiedzi

  • Czy produkt posiada gwarancję?

    Wysyłane przez nasz sklep produkty są nowe, nigdy nie były używane oraz są objęte dwuletnią rękojmią - w tym czasie możesz składać reklamacje jeśli produkt posiada wadę. W celu rozpatrzenia reklamacji konieczne będzie odesłanie do nas wadliwego produktu.

    Procedurę składania reklamacji opisaliśmy szczegółowo w zakładce Reklamacje.

  • Dlaczego warto kupować buty polskiej produkcji?

    Kupując polskie obuwie nie tylko wspieramy lokalną gospodarkę, ale również stawiamy na jakość produktów - buty od polskiego producenta BRAVOMODA to obuwie, których jakość nie ustępuje zagranicznym markom. Korzystamy z takich samych, wysokogatunkowych skór naturalnych, które charakteryzują się miękkością oraz trwałością, jednak ze względu na niższe koszty dystrybucji oferujemy konkurencyjne i atrakcyjne ceny.

  • Jak dobrać odpowiedni rozmiar butów?

    Tabela rozmiarów dostępna jest na kartach produktu oraz w zakładce Przewodnik rozmiarów. Jeśli potrzebujesz pomocy w zmierzeniu stopy, skorzystaj z następujących wskazówek:

    1. Postaw bosą stopę na kartce A4, zaznacz jej obrys, a następnie zmierz odległość pomiędzy dwoma skrajnymi punktami szablonu - od dużego palca do pięty.
    2. Drugą metodą jest przystawienie tylnej części stopy do ściany, a następnie zmierzenie odległość od ściany do dużego palca. Dla pewności zmierz również drugą stopę ponieważ u niektórych osób jedna bywa nieco dłuższa.

    Do otrzymanego wyniku należy dodać jeszcze około pół centymetra, ponieważ but powinien być minimalnie dłuższy niż stopa.

  • Jak pielęgnować buty ze skóry naturalnej

    Odpowiednio zadbane buty ze skóry naturalnej będą służyć przez długie lata. Główną zasadą pielęgnacji jest odpowiednia impregnacja i czyszczenie, jednak należy pamiętać, że każdy rodzaj skóry naturalnej wymaga innej pielęgnacji.

    • Skórę gładką (licową) czyścimy wilgotną szmatką lub szczoteczką. Po wyschnięciu stosujemy pasty lub kremy w odcieniu dostosowanym do koloru skóry obuwia i starannie polerujemy.
    • Do czyszczenia weluru lub nubuku zalecamy używanie specjalnych szczotek oraz preparatów przeznaczonych wyłącznie do tego rodzaju skór.
    • Do skóry lakierowanej nie stosujemy żadnych impregnatów, ponieważ zmniejsza to efekt połysku oraz gładkości.
  • Jaki jest koszt dostawy i czas realizacji zamówienia?

    Darmowa dostawa na terenie Polski kurierem InPost lub do paczkomatów InPost 24/7 dla wszystkich zamówień opłaconych online. Koszt wysyłki za pobraniem to 15 zł. Standardowy czas dostawy od momentu złożenia zamówienia wynosi maksymalnie do 2 dni roboczych.

    Więcej informacji o wysyłce i czasie realizacji zamówienia znajdziesz w zakładce Dostawa.

  • Jakie metody płatności są dostępne?

    Metodę płatności można wybrać podczas finalizacji zamówienia. Dostępne sposoby płatności to:

    • płatność przelewem internetowym
    • płatność kartą płatniczą
    • płatność gotówką przy odbiorze
    • płatności odroczone PayPo oraz Twisto - kup teraz, zapłać za 30 dni

    Więcej informacji znajdziesz w zakładce Płatności.

  • Czy warto kupić buty wykonane z naturalnego materiału?

    Buty damskie wykonane ręcznie z wysokogatunkowej skóry naturalnej to luksusowy produkt, przeznaczony dla osób, które cenią najwyższą jakość bez żadnych kompromisów. Skóra naturalna to szlachetny materiał o wyjątkowych właściwościach - jest bardzo trwała i odporna na uszkodzenia dzięki czemu przoduje jako najlepszy surowiec do produkcji obuwia. Odpowiednio pielęgnowane buty ze skóry naturalnej zachowują doskonały wygląd przez wiele lat.

    Skóra naturalna zapewnia niepowtarzalny komfort, ze względu na swoją naturalną miękkość oraz elastyczność - idealnie dostosowuje się do stopy, nie powoduje uczuleń ani podrażnień i nieustannie odprowadza wilgoć. Skóra naturalna jest także materiałem oddychającym, dzięki czemu zapewnia stopom cyrkulację powietrza. Jest surowcem wysokiej klasy, który utożsamiany jest z elegancją i doskonałym gustem.

  • Rozmiar, którego szukam jest niedostępny. Czy jest szansa, że pojawi się ponownie?

    Jeśli rozmiar, którego szukasz jest niedostępny, możesz zapisać się do powiadomienia o dostępności, a my poinformujemy Cię, gdy produkt w danym rozmiarze pojawi się ponownie.

    Aby zapisać się do powiadomienia o dostępności, zaznacz na Karcie Produktu jeden z niedostępnych rozmiarów (przekreślonych krzyżykiem) - po jego wybraniu, pojawi się formularz "Powiadom mnie, kiedy produkt będzie dostępny", w którym możesz zostawić swój adres e-mail. To wszystko! Gdy produkt będzie ponownie dostępny, wyślemy Ci wiadomość.

  • Czy mogę zwrócić lub wymienić zakupione buty?

    Jeśli z jakichkolwiek powodów zamówiony przez Ciebie produkt po otrzymaniu okazał się nie spełniać Twoich oczekiwań masz prawo do zwrócenia produktu przez okres 30 dni od daty odebrania paczki. O tym, jak zwrócić zamówione obuwie opisaliśmy szczegółowo w zakładce Zwroty.

    W naszym sklepie wymiana polega na zwrocie wybranych produktów, a następnie złożeniu i opłaceniu nowego zamówienia. Jeżeli zamówiony przez Ciebie produkt okazał się na przykład za mały postępuj zgodnie z instrukcją zwrotu i po prostu złóż nowe zamówienie. Dzięki temu pasujący rozmiar dotrze do Ciebie szybko i sprawnie.