Zwrot produktów

Dokładamy wszelkich starań, aby nasze buty jak najlepiej spełniały Twoje oczekiwania. Jeśli jednak z jakichkolwiek powodów zamówiony przez Ciebie produkt po otrzymaniu okazał się ich nie spełniać – masz prawo do zwrócenia produktu przez okres 14 dni od daty odebrania paczki.

Procedura zwrotu krok po kroku

  1. Wydrukuj i wypełnij oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
  2. Spakuj paczkę wraz z całą otrzymaną zawartością (produkty, dowód zakupu,  oświadczenie o odstąpieniu od umowy) do tego samego kartonu w którym został on dostarczony, zwracane produkty nie mogą nosić śladów użytkowania oraz zabrudzeń. Należy pamiętać, aby zabezpieczyć przesyłkę przed uszkodzeniem w trakcie transportu.
  3. Wyślij paczkę na podany niżej adres:

BRAVOMODA – Dział Zwrotów
Bobrek Kolonia 16
26-804 Stromiec

Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem. Koszt odesłania zwracanego produktu ponosi kupujący!

Zwrot płatności

Należność zostanie przez nas zwrócona niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od momentu odebrania przez nas przesyłki na rachunek bankowy podany w oświadczeniu o odstąpieniu od umowy.

Reklamacje

W naszym sklepie internetowym BRAVOMODA oferujemy wyłącznie nowe, nieużywane produkty, które są objęte 24-miesięczną gwarancją. Jeżeli otrzymany produkt został uszkodzony podczas transportu lub jest niezgodny z zamówieniem – masz prawo go reklamować.

Jeżeli wada została zauważona w trakcie użytkowania, prosimy o niezwłoczne dostarczenie produktu na adres:
BRAVOMODA – Dział Reklamacji
Bobrek Kolonia 16
26-804 Stromiec

Pamiętaj, aby dołączyć formularz reklamacyjny. Każdą reklamację rozpatrzymy niezwłocznie, maksymalnie w ciągu 14 dni od jej otrzymania.
W przypadku wątpliwości dotyczących reklamacji produktu prosimy o kontakt.